Jag kan inte fatta att det fortfarande är tomt!
Om du har lagt till något tidigare måste du logga in för att se artiklarna och slutföra köpet.

Dina fantastiska foton och videor










Recensioner – 5
Det här setet är väldigt trevligt att använda, återfuktar väl och har en delikat konsistens. Jag använde det på kvällen och på morgonen var min hud len och återfuktad. Det har en doft, men det stör mig inte.
Setet är utmärkt. Jag använder det regelbundet. Förpackningen håller länge. Huden är fräsch och fast. Efter långvarig användning är rynkorna på hela kroppen mindre.
Fantastiskt set! Min hud ser lenare och riktigt uppfriskad ut över natten. Ampullen och krämen kompletterar varandra perfekt – rekommenderas starkt!
Jag köpte det här setet när jag ville köpa något tillsammans för mindre. Serumet är toppen, det återfuktar, absorberas snabbt, krämen absorberas också snabbt. Doften är behaglig, men inte svag, den verkar blommig för mig. (Doften är likartad för båda) Efter applicering av krämen - finns det ingen glans, krämen är inte fet, något mittemellan. Jag använde den på eftermiddagen före SPF. Den kändes inte tyngre. Min hud är kombinerad, benägen att bli fet, särskilt efter SPF.
Krämen och serumet gör tillsammans huden mjuk och behaglig vid beröring. Jag skriver senare om det kommer att ha en föryngrande effekt eller inte.
Håll Kontakten!
Vi skickar dig rabatter, nya produkter och hudvårdstips om K-beauty.