Otrolig!Aldrig haft ett så bra schampoo! Både rengör men lämnar hårbotten ren och inte torr. Har alltid haft problem med fettigt hår det då jag har tunnt hår, men inte längre. Rekommenderar verkligeLäs mer på engelska
Mycket skön!Formulan är silkeslen och hjälper verkligen till att smälta bort mascara och smink. Uppskattar också att den är så fräsch genom att skruva fram produkten vid varje användning.
Otrolig!Aldrig haft ett så bra schampoo! Både rengör men lämnar hårbotten ren och inte torr. Har alltid haft problem med fettigt hår det då jag har tunnt hår, men inte längre. Rekommenderar verkligeLäs mer på engelska
Mycket skön!Formulan är silkeslen och hjälper verkligen till att smälta bort mascara och smink. Uppskattar också att den är så fräsch genom att skruva fram produkten vid varje användning.
Håll Kontakten!
Vi skickar dig rabatter, nya produkter och hudvårdstips om K-beauty.
Genom att prenumerera godkänner jag villkoren för Villkor och Anvisningar